pátek 9. července 2010

CU na 4m



Dnes se mi podařilo natáhnout můj ODX na 70MHz na 3784km spojením s CU4/DL3GCS.V posledním týdnu se na 4m objevili D44TD a CU4/DL3GCS. Dnes to odpoledne vypadlo na to, že by se pásmo mohlo konečně otevřít vhodným směrem. A skutečně po večeři jsem na 6m objevil CQit CU4/DL3GCS ze vzácného čtverce HM59, spojení nebylo problém, tak jsem jej přetáhl na 4m. Zpočátku jsem jej volal na domluvených 70.250, ale CU nikde , tak jsem začal šmejdit po pásmu a po chvíli jsem jej objevil na 210 jak wkd OM3CLS, párkrát jsem mu musel opakovat report, ale spojeni vyšlo. Poslouchal jsem jej ještě asi 20min. stále okolo 559, udělal další dvě QSO a nikdo jej nevolal, tak jsme se ještě přeladili na 2m, tam ale dva skoky Es nechodily. Ze spojeni mám velkou radost posunul jsme si skóre na 31 zemí a 90 loc.


.