neděle 3. října 2010

1.kolo EME ARRL




Letos 1.kolo ARRL EME contestu vyšlo nešťastně na termín UHF contestu. Na UHF contest jsem odjížděl v sobotu ráno, z toho důvodu jsem byl QRV v EME ARRL jen pár hodin po ránu na 432MHz. Závod začal již v pátek, kdy jsem zjistil že se mi na léty prověřeném a odladěném PC zhroutil HDD, do večera jsem musel celý systém přeinstalovat a nainstalovat znovu WSJT. Ráno jsem si nevšiml že nový WSJT není nastaven na 432MHz, takže jsem počítal se špatným dopplerem a první hodinu mně bylo divné, že se nemůžu na nikoho dovolat. Raději jsem se šel podívat na digi, kde byl BD4SY, slyšel jsem jej -23db, ale on mě ne. Vrátil jsem se na CW tentokrát již z dobrým odhadem doplleru, aktivita po ránu byla ale minimální, během hodinky jsem WKD OH2PO new ini, OK1DFC a OZ4MM.
Uvidíme co přinese druhé kolo.



.